Home Persoonlijk Mijn plannen en doelen voor 2018

Mijn plannen en doelen voor 2018

230

We zitten alweer bijna twee weken in 2018, een mooie tijd om even een update te geven over de plannen voor 2018. Eigenlijk zou ons reisjaar er voor de zomervakantie op zitten maar we hebben nieuwe plannen gemaakt! In deze blog lees je alles over de nieuwe plannen en mijn doelen voor het nieuwe jaar.

Terugblik op 2017

Zoals jullie misschien af en toe hebben gelezen in verschillende blogs op Sport meets Fashion ben ik samen met mijn vriend in een busje gaan wonen en zijn we gaan reizen door Europa. Eigenlijk heb ik hier nog nooit een uitgebreide blog over geschreven, daarom heb ik nu een terugblik geschreven over het schooljaar 2016/2017 en het voor mij bijzondere jaar 2017. Deze terugblik kun je hier lezen.

Reisplannen voor de komende maanden

Wij zitten nu op de camping in Benicassim. De komende week blijven we hier nog staan. Het weer is hier heel goed, we staan bijna naast het strand, we kunnen hardlopen en fietsen over het fietspad aan de camping langs de kust en we kunnen hier lekker werken met goede wifi in de bar op de camping. Over een week reizen we verder langs de kust naar het zuiden van Spanje. Eind februari zien we mijn moeder en zusje weer in Portugal we gaan dan Lissabon en Porto bezoeken!

benicassim

Nieuwe plannen

Zoals je in de inleiding hebt kunnen lezen zou ons reisjaar er eigenlijk bijna op zitten. In mei of april zouden we echt thuiskomen. De laatste maanden hadden we het er vaak over dat de tijd wel heel erg snel ging en dat we eigenlijk nog wel verder zouden willen reizen of in het buitenland zouden willen verblijven. We hebben dus een nieuw plan bedacht! Begin april zijn we waarschijnlijk weer terug in Nederland. In april of in mei vertrekken we ongeveer twee weken met het vliegtuig naar de hoofdstad van Bulgarije, Sofia, samen met de ouders van mijn vriend. Daar gaan we op zoek naar een appartement. Na deze twee weken blijven we tot het eind van de zomervakantie wonen in Nederland. Daarna vertrekken we met de bus richting Sofia om daar (minimaal) een jaar te wonen.

sofia

Sofia?

Waarom Sofia? In oktober 2016 ben ik voor het eerst in Sofia geweest om de kennel te bezoeken waar onze hond vandaan komt en de adoptiehondjes die we als gastgezin in huis hebben gehad. In januari 2016 ben ik er voor de tweede keer geweest. Mijn vriend is er zelfs nog een keer extra geweest een paar maanden later. Sofia is een hele bijzondere stad. Het is een vrij compacte stad, je kan er heerlijk (veganistisch) en goedkoop eten, er zijn bijna geen toeristen, de taxi’s zijn er goedkoop, je hebt er mooie musea, grote shoppingmalls, maar je zit ook zo met de taxi midden in de natuur in de bergen. In de zomer is het er bloedheet en in de winter is het erg koud en ligt er vaak sneeuw. In de bergen bij Sofia vind je ook een wintersportgebied. In Sofia willen we ook gaan helpen bij de hondenkennel.

Een nieuwe opleiding

Dit jaar is ook het jaar dat ik wil beginnen met het volgen van een nieuwe opleiding. In Sofia krijg (of pak) ik de kans om iets met mijn passies voor sport en voeding te gaan doen. In het jaar dat we in Sofia verblijven ga ik (in het Engels) een opleiding doen voor fitness trainer en voor personal trainer! Ik kan niet wachten!

training

Plannen met Sport meets Fashion

Dit jaar kan je veel meer gaan verwachten op Sport meets Fashion. Naast Sport meets Fashion heb ik veel andere sites waar ik voor schreef. Dit jaar wil ik mij richten op twee sites, waaronder Sport meets Fashion. Meer blogs dus, maar ook meer persoonlijke verhalen. Denk bijvoorbeeld aan blogs over de opleiding die ik ga volgen in Sofia. Op dit moment ben ik vooral achter de schermen bezig. Zo krijgt Sport meets Fashion een nieuw uiterlijk en kan je binnenkort nieuwe challenges, series en soorten artikelen verwachten. Heb je onderwerpen of dingen die je graag wilt zien en lezen op Sport meets Fashion? Laat dan een reactie achter! Ik ben blij met jullie ideeën en input!