Home Healthy lifestyle Dag 7: Challenge “Eet als een Victoria’s Secret model” (Favorieten)

Dag 7: Challenge “Eet als een Victoria’s Secret model” (Favorieten)

110
0

Voor de laatste dag heb ik een combinatie gemaakt van mijn drie favoriete recepten van deze week. De meeste recepten waren een groot succes. Het is belangrijk om te kiezen voor recepten die je lekker vindt. Door ook af en toe een (gezonde) snack te eten als je trek hebt, is dit eetpatroon prima vol te houden! Binnenkort lees je alles over mijn ervaringen tijdens deze challenge op de blog.

Ontbijt

Een van de lekkerste, voedzame en meest verrassende ontbijtjes van deze week vond ik het recept voor eiwitrijke havermout van Sanne Vloet. Ik had nooit verwacht dat het lekker zou zijn om aan havermout twee eiwitten toe te voegen. Door de eiwitten goed op te kloppen krijgt de havermout een hele lekkere en luchtige structuur. De banaan maakt de havermout lekker zoet.

Eiwitrijke havermout

Lunch

Voor de lunch heb ik de favoriete lunch van mijn vriend gekozen. Hij vond de groene eiwitrijke lunch van dag 1 heerlijk. Deze lunch is heerlijk vullend en voedzaam en bevat toch weinig koolhydraten. De enige koolhydraten in deze lunch zitten in het halve volkorenbroodje. Verder bevat deze lunch eiwitten, door de scrambled eggs en kwark, goede vetten, door de avocado en amandelen, en vitaminen door de broccoli en groenten.

Avondeten

Voor het avondeten heb ik een combinatie gemaakt van meerdere recepten. De zoete aardappelfrietjes waren echt heerlijk dus die heb ik gecombineerd met de salade met broccoli en een dressing van avocado en hüttenkäse. Deze salade heb ik deze week gegeten als lunch en met de zoete aardappelfrietjes is hij net wat meer vullend als avondeten.

groene salade

Snack

Als snack heb ik vandaag een handje amandelen en wat frambozen en blauwe bessen gegeten.

Bekijk hier mijn ervaringen met de challenge “Eet als een Victoria’s Secret Model”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here